Кошик
5 відгуків
+380 (67) 537-67-37
+380 (67) 233-03-20
+380 (67) 233-03-20
+380 (95) 540-54-85
ООО "УКРАИНСКИЕ СИСТЕМЫ КОНТРОЛЯ" Системы учета топлива и мониторинга транспорта
Кошик

GPS термінал BI 820 TREK OBD

3 398 

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
GPS термінал BI 820 TREK OBD
GPS термінал BI 820 TREK OBDВ наявності
3 398 
+380 (67) 537-67-37
0999237969
  • +380 (67) 233-03-20
    0955405485
  • +380 (67) 233-03-20
  • +380 (95) 540-54-85
+380 (67) 537-67-37
0999237969
  • +380 (67) 233-03-20
    0955405485
  • +380 (67) 233-03-20
  • +380 (95) 540-54-85
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

BI 820 TREK OBD II - перший серед ГЛОНАСС / GPS терміналів Українського виробництва, який підключається безпосередньо в діагностичний роз'єм автомобіля і передає інформацію не тільки про місцезнаходження автомобіля, але і основні параметри роботи двигуна. В основному це імпортні легкові автомобілі випущені після 2007 року, мінівени і мікроавтобуси, випущені після 2003 року. Це пов'язано з тим, що в цих роках почав активно застосовуватися стандарти, що дозволяють отримувати діагностичні дані через стандартизований діагностичний роз'єм. Ось дані, які ми змогли витягти при тестових випробуваннях BI 820 TREK OBD II на автомобілях VW T5 (2007), VW CC (2013), Geely Emgrand (2012), Ford Transit (2006), Ford Connect (2008):

Температура охолоджуючої рідини (на всіх автомобілях) - важливість цього параметра є безумовною.
Обороти двигуна, швидкість автомобіля (на всіх автомобілях), - дозволяє оцінити грамотність і характер експлуатації транспортного засобу.
Навантаження на двигун (%) - так само важливий для оцінки відношення водія до експлуатації транспортного засобу.
Тиск у впускному колекторі (абсолютне), температура всмоктуваного повітря, час, що минув з запуску двигуна.
дистанція, пройдена із запаленою лампою "перевір двигун" - параметри, який із захопленням зустріли всі наші клієнти,
Рівень палива в баку - на частини машин був непотрібний, оскільки машини працювали на газі або показувався % від повного бака.
Дистанція, пройдена з часу очищення кодів несправностей, атмосферний тиск, масова витрата повітря, абсолютне значення навантаження.
Температура навколишнього повітря - на думку водіїв "градусник" особливо непотрібний, але його несправність може змусити двигун взимку переключитися на літній режим роботи, витрачаючи додатково паливо на охолодження. У захваті бухгалтера, яким полегшується списання палива за нормами в залежності від температури експлуатації;
- відносне положення педалі акселератора.
- температура масла двигуна (тільки VW CC),
- одометр по датчику швидкості,
- датчик витрати палива (за MAF) - всі автомобілі після 2010. Так само виявився, на думку фахівців, найважливішим параметром, так як при забрудненості датчика масової витрати повітря, комп'ютер автомобіля найчастіше блокує роботу двигуна.
Детальний опис моделей і витягнутих параметрів буде опубліковано пізніше, так як виробник постійно веде роботу над удосконаленням терміналу і оновлені прошивки з'являються з періодичністю раз на місяць.

Пристрій орієнтований на моніторинг автотранспорту, без необхідності монтажу, як такого (просто встав в OBD II роз'єм і зафіксуй в будь-якому зручному місці). При цьому BI 820 TREK OBD II традиційно увібрав в себе всі кращі можливості топової лінійки BI 9хх TREK, захисні ланцюги харчування нового пристрою так само виконані у виконанні BI 9хх TREK. При необхідності прилад можна закріпити стаціонарно, зрізавши роз'єм і підключившись в дроти, що йдуть до діагностичного роз'єму автомобіля.

Можливість миттєвого підключення і демонтаж приладу, невеликі габаритні розміри, а так само вбудовані антени, роблять пристрій BI 820 TREK OBD II максимально потайливі і захищеним від зовнішнього впливу і роблять його просто незамінним для вирішення наступних завдань:

«Розумне страхування» - активно розвивається галузь страхування, що дозволяє для страхової компанії зменшити ризики по клієнту і водієві менше платити, так як страхова може аналізувати процес експлуатації автомобіля і знижувати або підвищувати страхові платежі,
Підприємствам, на автомобілях яких неможливо врізати датчик рівня палива в бак, але визначати витрата необхідно.
Підприємствам, щоб моментально оцінити навички водія під час випробувального терміну при прийомі на роботу.
Підприємствам, де трекер потрібно прив'язувати до маршруту, а не автомобілю. На фіксований маршрут з жорстким графіком можуть випускатися автомобілі різної вантажопідйомності, а перепланування маршруту під різні автомобілі вимагає щоденного людського праці, місячна зарплата за який можна порівняти з вартістю двох приладів BI 820 TREK OBD II.
Приватним особам, які використовують свій особистий автомобіль на потреби підприємства (наприклад торгові представники) - в робочий час прилад включається в роз'єм і підприємство фіксує пробіг і витрату, а після закінчення робочого дня, прилад відключається і передається на зберігання.
Термінал має вбудований акумулятор, що дозволяє йому працювати автономно, при відсутності зовнішнього живлення, до 8 годин (безперервно) і 12 (якщо включений режим сну), в стандартному режимі передачі даних.

У разі втрати зв'язку з GSM оператором, BI 820 TREK OBD II може записувати і зберігати до 65 000 записів, і як тільки з'єднання буде відновлено, передасть накопичені дані на сервер по GPRS.

Нові можливості:

- Новий корпус виконаний з високотемпературного матеріалу посиленого скловолокном (ПЛАСТИК РА6), у виконанні IP 65;
- Поліпшений захист від перенапруг в бортовій мережі автомобіля;
-Постійно оновлювана прошивка терміналу, що включає нові можливості по отриманню даних і нові типи протоколів;

Комплектація:

- Пристрій BI 820 TREK OBD II з відповідною частиною діагностичного роз'єму - 1 шт .;
- Документація.

Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 398 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner